Oferta

Artykuły i teksty na blog

Widzisz ciekawy tytuł, klikasz i… Przewracając oczami przedzierasz się przez 4 akapity tekstu o niczym. Z irytacją przelatujesz wzrokiem przez kolejne ogólniki. Już się znudziłeś i tylko Twoja silna wola sprawia, że docierasz w końcu do trzech zdań wyjaśnienia, na które czekałeś.

Brzmi znajomo?

Nie skazuj na to swoich czytelników! Stworzę dla Ciebie taki content, który wzbudzi ciekawość i sprawi, że Twój odbiorca przeczyta wszystko, do ostatniej kropki. Widzisz ten mimowolny uśmiech internauty, który zobaczył, że na Twojej stronie pojawiło się coś nowego?

Jak buduję naprawdę dobry content?

#1

Konkretem

Nie nabijam liczby znaków pisaniem o oczywistościach. Ty też pewnie nie masz czasu na czytanie długich tekstów, w których połowa to puste frazesy. I z pewnością nie chcesz za to płacić.Dobry tekst to nie taki, który ma 7000 znaków i ani jednego więcej. Dobry tekst, to tekst, który jest zaprojektowany z myślą o SEO, napisany zgodnie z zasadami webwritingu i przedstawia Ciebie jako eksperta.

#2

Prostotą

Wydaje Ci się, że używanie trudnych słów i zawiłej terminologii buduje Twój status eksperta? Uważaj! Badania wskazują, że jest odwrotnie. Skomplikowane teksty nie dość, że niewiele mówią Twoim czytelnikom, to jeszcze mogą spowodować u nich wrażenie, że… Ty sam nie do końca znasz się na rzeczy. Ale nie martw się, nawet jeżeli masz do przedstawienia wyjątkowo trudny temat, opiszę go dla Ciebie tak prosto, żeby zrozumiał go nawet nastolatek.

#3

Pomysłem

Jeżeli myślisz, że artykuł o wpływie zanieczyszczenia powietrza na naszą skórę musi zaczynać się od czegoś w rodzaju „Piękna cera to marzenie każdej kobiety. Niestety, obecnie nasza skóra musi borykać się nie tylko ze zmianami hormonalnymi i procesem starzenia, ale też…” to mam dla Ciebie dobrą wiadomość – czegoś takiego na pewno ode mnie nie dostaniesz. Można inaczej, na przykład tak: „Stajesz przed lustrem i aż krzywisz się ze złości. Kolejny wyprysk! I to na środku czoła. Zastanawiasz się, skąd te wszystkie krostki, wągry i nowe zmarszczki? Robisz coś źle w pielęgnacji? A może to jednak coś innego…?”

To co, masz ochotę zauroczyć swoich czytelników?

Cennik copywritera

Ile to kosztuje?

Wiem, jak trudno jest znaleźć cennik na stronach copywriterów. Wszyscy jak mantrę powtarzają „każde zlecenie wyceniam indywidualnie”. No cóż… To prawda, ale nie mogę zostawić Cię w takiej nieświadomości. Oto jak wyceniam:

  • Artykuły / teksty blogowe  – od 40 zł za 1000 zzs

Bo… (tak powtórzę za innymi) każde zlecenie wyceniam indywidualnie. Zobacz co wpływa na cenę:

  • Temat – a raczej ilość czasu potrzebna mi na sprawdzenie rynku. Być może Cię zdziwię, ale porządny research zajmuje często więcej niż samo pisanie. Jeżeli Twoja branża jest bardzo specjalistyczna, przygotowanie dla Ciebie wartościowego contentu będzie dużo bardziej pracochłonne niż pisanie o lifestyle’u.

  • Termin – pewnie znasz to powiedzenie, że jeśli ma być szybko i dobrze, to nie będzie tanio; jeśli ma być tanio i dobrze, to nie będzie szybko, a jeśli ma być szybko i tanio to nie będzie dobrze. U mnie musi być dobrze, dlatego ostatnia opcja odpada.
To skrót od wyrażenia „znaki ze spacjami”, a więc litery, znaki interpunkcyjne i odstępy pomiędzy wyrazami.