Oferta

Inne teksty na stronę WWW

Strona internetowa to podstawa Twojego wizerunku. To właśnie od niej najczęściej klient zaczyna poznawać Twoją markę. Warto zadbać o to, by każdy jej element budował Twój wizerunek.

Dzięki dobrze zaprojektowanym tekstom zabierzesz odwiedzającego w podróż po Twoim miejscu w sieci. Niczym gospodarz oprowadzający gości po domu opowiesz o tym, co robisz, co oferujesz i kim jesteś. Pomogę Ci sprawić, by w każdym z Twoich pokoi zakładek, klient upewniał się, że trafił do eksperta.

Zobacz, co zyskasz dzięki dobrze zaprojektowanym tekstom:

Szybka identyfikacja Twojej marki

czyli strona główna

Masz tylko kilka sekund, by zrobić dobre pierwsze wrażenie. Dzięki znajomości zasad UX czy webwritingu. pomogę Ci je wykorzystać do maksimum. Zadbam o to, by Twój klient zorientował się, kim jesteś i co możesz mu zaoferować, zanim zdąży mrugnąć. Kolejne akapity upewnią go, że właśnie znalazł firmę, której warto zaufać.

Wizerunek profesjonalisty

czyli zakładka O firmie

Ludzie nie lubią przechwałek. Jak więc opowiedzieć o wszystkich swoich osiągnięciach, by nie brzmieć jak samochwała? Są sposoby i na to.Stworzę dla Ciebie treść, która przekona do Ciebie klienta i przedstawi Twoje sukcesy bez wrażenia, że zachwalasz sam siebie.

Poprawa intuicyjności Twojej strony (UX)

czyli (nie)zapomniana reszta

Pomyśl: kiedy ostatnio aktualizowałeś zakładkę FAQ? Czy jesteś pewien, że odpowiedzi są podane w zrozumiały sposób? A może nadal dostajesz sporo maili z prośbą o doprecyzowanie? Albo Twój regulamin. Bardzo możliwe, że wkleiłeś go tam na początku i od tego czasu… no, tak sobie tam wisi. A przecież Ciebie też męczy przedzieranie się przez kilka (albo i kilkanaście) stron, w poszukiwaniu jednej, interesującej Cię informacji.Dobrze podzielony tekst regulaminu, przełożony dodatkowo na „ludzki język", ułatwi Twoim klientom odnalezienie potrzebnych informacji. A, napisanie go prostym, przystępnym językiem pokaże kupującym, że dbasz o nich na każdym etapie i zaopiekujesz się nimi, nawet wtedy, gdyby coś im się nie spodobało. Dzięki temu zyskasz ich zaufanie.

Jest jeszcze wiele miejsc na Twojej stronie, o które warto zadbać. Chciałbyś, żebym Ci w tym pomogła?

Cennik copywritera

Ile kosztują teksty na stronę www?

Na stronach copywriterów ciężko jest znaleźć cennik, prawda? Wszyscy jak mantrę powtarzają, że każde zlecenie wyceniają indywidualnie. Ja nie zostawię Cię w takiej nieświadomości. Oto jak wyceniam:

  • Teksty na stronę WWW – od 150 zł za zakładkę

Bo od każdej reguły są wyjątki. Zobacz co ma wpływ cenę:

  • Branża – a raczej ilość czasu potrzebna mi na rozeznanie rynku. Być może Cię zdziwię, ale porządny research zajmuje często więcej czasu niż samo pisanie. Jeżeli Twoja strona opowiada o specjalistycznym temacie, zaprojektowanie dla Ciebie tekstu, zgodnego z zasadami UX, będzie dużo bardziej pracochłonne niż pisanie np. o sprzęcie domowym.
  • Termin – stare powiedzenie mówi, że jeśli ma być szybko i dobrze, to nie będzie tanio; jeśli ma być tanio i dobrze, to nie będzie szybko, a jeśli ma być szybko i tanio to nie będzie dobrze. U mnie musi być dobrze, dlatego ostatnia opcja odpada.