Oferta

Opisy produktów

Udało się! Twój odwiedzający wszedł do sklepu. Na razie tylko się rozgląda. Klika w rzeczy, które mu się spodobały i po niezobowiązującym przejrzeniu zdjęć, czyta opisy. To jest Twój czas, żebyś zapewnił go o tym, że znalazł to czego szukał.

Nie pozwól by zobaczył tylko suche parametry albo kilka informacyjnych zdań. Przecież rozmawiając z nim na żywo, nie potraktowałbyś go w ten sposób.

Każdy produkt jest
odpowiedzią na potrzeby

W Escribio sprawiam, że klienci wpasują Twój produkt w swoje życie, zanim jeszcze włożą go do koszyka, a to gwarantuje Ci:
  • Zwiększenie zysków – bo z odwiedzających staną się kupującymi.
  • Marketing szeptany – czyli najskuteczniejszą reklamę. Rzetelny opis, który trafia w potrzeby klienta (i przy okazji uwzględnia SEO), zwiększa świadomość zakupu, co przekłada się na zadowolenie z dokonanej transakcji. A zadowolony klient poleci Cię dalej.
  • Mniej zwrotów i reklamacji – lepiej mieć 10 klientów, którzy wiedzą, że Twój produkt jest właśnie dla nich, niż 15, którzy kupią „na próbę, bo najwyżej się odeśle”. Obsługa zwrotów to Twój czas i koszty. Pomogę Ci je ograniczyć do minimum.

To co, poprawiamy Twoją sprzedaż?

Cennik copywritera

Ile kosztuje opis produktu?

Wiem jak trudno jest znaleźć cennik copywritera. To dlatego, że nie ma dwóch takich samych zleceń. Ale nie mogę zostawić Cię w zupełnej niewiedzy. Oto jak wyceniam:

  • Opisy produktów lub kategorii – od 35 zł za 1000 zzs

Bo każde zlecenie wyceniam indywidualnie. Sprawdź co ma wpływ na cenę:

  • Produkt – a raczej ilość czasu potrzebna mi na znalezienie potrzebnych informacji. Być może Cię zaskoczę, ale porządny research zajmuje często więcej niż samo pisanie. Jeżeli Twoje produkty są specjalistyczne, napisanie dla Ciebie tekstu i znalezienie odpowiednich fraz kluczowych dla SEO, zabierze mi dużo więcej czasu niż stworzenie opisu np. sprzętu domowego.
  • Termin – stare porzekadło mówi, że jeśli ma być szybko i dobrze, to nie będzie tanio; jeśli ma być tanio i dobrze, to nie będzie szybko, a jeśli ma być szybko i tanio to nie będzie dobrze. U mnie musi być dobrze, dlatego ostatnia opcja odpada.

To skrót, który oznacza „znaki ze spacjami” –  litery, znaki interpunkcyjne i odstępy pomiędzy wyrazami.