Oferta

Tekstowa odnowa strony

Twoja strona działa już jakiś czas. Niby jest OK – jest jakiś ruch, są jacyś klienci… Ale mimo to czujesz, że mogłoby być lepiej. Może brakuje Ci pomysłu przewodniego, a może wystarczy tylko kilka drobnych poprawek?

Pozwól mi zadbać o to, by Twoja strona nie była „jakaś”. Wyróżnij się wśród konkurencji i zwiększ na niej ruch. Rozwiń swoją firmę i patrz jak wzrastają Twoje obroty. Twój portfel Ci za to podziękuje 😉

Na czym polega tekstowa odnowa?

Tak jak się domyślasz – wchodzę na Twoją stronę i czytam ją od deski do deski. No tak, ale sam też pewnie robiłeś to setki razy. Zadbałeś o to, by nie było literówek, być może nawet zleciłeś komuś napisanie tekstów. To co ja mogę więcej zrobić?

Dużo. 

Wiesz, na sukces strony składa się nie tylko brak błędów gramatycznych, czy interpunkcyjnych, ale też (a może przede wszystkim) jej konwersacyjność. Co to takiego?

Konwersacyjność to sposób „mówienia” do klienta poprzez Twoją witrynę, w taki sposób, by miał wrażenie, że toczy z Tobą rozmowę, a treści, które czyta są skierowane bezpośrednio do niego.

Czy wiesz, że teksty budowane zgodnie z zasadą konwersacyjności, przyciągają aż 247% więcej czytelników?

Jak sprawimy, by teksty na Twojej stronie były konwersacyjne? Przede wszystkim pomogę Ci znaleźć odpowiedź na kluczowe pytania:

Do kogo mówi Twoja strona? Starasz się wyrażać bezosobowo? A może czujesz, że Twoje treści są jakieś takie… szorstkie? Wskażę Ci, co można poprawić, by stały się bardziej przyjazne dla czytelnika.

Wiesz, że internauci czytają strony internetowe według określonego schematu? Sprawdzę, czy to, co najważniejsze, jest wyeksponowane w odpowiednich miejscach i podpowiem, jakie zmiany wprowadzić, by tekst był bardziej skuteczny.

Wiedziałeś, że ponad 75% kupujących odwiedza zakładkę „O firmie”? Pewnie domyślasz się, że nie robią tego z nudów. To bardzo ważne i bardzo niedoceniane miejsce na stronie, bo właśnie na tej zakładce powinny rozwiać się ostatnie wątpliwości klienta. Pod warunkiem, że znajdzie tam na nie odpowiedzi. Ocenię ten tekst właśnie pod tym kątem.

Zakładka z ofertą to Twoja rozmowa z kupującym. Czy poprzestałeś w niej na opisaniu tego, co masz do zaoferowania? A może po prostu podałeś parametry? Aby tekst oferty dobrze dla Ciebie sprzedawał, powinien zawierać o wiele więcej (np. korzyści, czy wezwanie do działania). Powiem Ci jak można go podrasować, żebyś wreszcie zwiększył Twoją sprzedaż.

A co potem?

Po przeczytaniu i ocenie Twoich treści spotkamy się na żywo (jeśli jesteś z Warszawy) lub na Skypie i omówimy, zakładka po zakładce, treści na Twojej stronie. Dodatkowo w ciągu 3-4 dni przyślę Ci moje zalecenia. Jeśli teksty będą wymagały niewielkich poprawek – dostaniesz je ode mnie w cenie. Napiszę Ci również, które teksty dobrze by było stworzyć od nowa.

Cennik copywritera

Ile to kosztuje?

Wiem, jak trudno jest znaleźć cennik copywritera. Wszyscy zastrzegają, że każde zlecenie będą wyceniać indywidualnie. Nie ukrywam, że nie jestem w tym przypadku wyjątkiem. Ale nie mogę zostawić Cię w takiej nieświadomości.

Oto jak wyceniam:

Tekstowa odnowa strony – od 500 zł

Co dostajesz w cenie?
  • Sprawdzenie wszystkich tekstów na Twojej stronie pod kątem zasad web writingu, stosowania języka korzyści i budowania relacji z klientem.
  • Konsultację online lub na żywo.
  • Zalecenia dotyczące tego co można poprawić, by Twoje teksty były skuteczne.
  • 15% zniżki na nowe teksty na stronę WWW – jeżeli zdecydujesz się je u mnie zamówić.
Dlaczego podałam cenę „od”?

Bo… (tak powtórzę za innymi) każde zlecenie wyceniam indywidualnie. W tym przypadku na cenę wpływa głównie wielkość Twojej strony: ilość zakładek i podzakładek, a także np. ilość produktów, które masz w swoim sklepie.

Czy musisz zamawiać teksty do zmiany u mnie?

Nie! Po naszej konsultacji będziesz je w stanie napisać sam. Pomogą Ci w tym także moje zalecenia. Jeżeli jednak nie chcesz tracić na to czasu, możesz po prostu je zamówić. U mnie lub u kogoś innego. Ale 15% rabatu brzmi fajnie, prawda?

Jesteś gotowy na to, by spojrzeć na swoją stronę
świeżym okiem i zwiększyć zyski?